Cele mai frecvente intrebari  

Cum pot efectua o comandă ?

Puteți adăuga produsele dorite în coș și să finalizați comanda online, sau puteți plasa comanda telefonic apeland 031 630 0830 de Luni până Vineri în intervalul orar 08.00 - 22.00 sau Sâmbătă în intervalul orar 09.00 - 17.00

Cum pot plăti?

In acest moment vă oferim 3 metode de plată:

  • Carte de debit/credit - Această opțiune poate fi folosită doar pentru comenzile plasate online
  • Plata la livrare - Plătiți produsele la momentul livrării
  • Plata în rate* - Această opțiune este valabilă dacă dețineți un card de credit de la un partener
*Valabil doar pentru comenzile plasate online sau în magazinele SomProduct
 

Cât costă livrarea?

Livrarea este Gratuită pentru toate comenzile având valoarea peste 149.99 Ron* și care NU au mențiunea de Produs Voluminos. Pentru comenzile plasate cu o valoare mai mică de 149.99 Ron se va percepe un cost de transport de 16.99 Ron. Livrarea este 189 Ron pentru Produsele Voluminoase (în pagina de produs este menționat explicit "Produs voluminos ce poate fi livrat doar prin livrarea premium cu 2 persoane, până după prima ușă din casă"). Mai multe detalii referitoare la Livrarea Produselor aici.

 

Ce se întamplă după plasarea unei comenzi?

În maxim 3 ore vă vom suna pentru confirmarea comenzii și pentru a stabili detaliile de livrare.

 

Cine îmi livrează comanda?

Livrarea produselor este asigurată de SMP Courier și Sameday Courier. Produsele voluminoase care necesită livrarea în condiții speciale de manipulare se realizează exclusiv prin flota SMP Courier.

În cât timp se livrează comanda?

Pentru comenzile plasate în timpul săptămânii sau în weekend, pentru produsele regasite în stoc și după confirmarea comenzii, livrarea durează aproximativ 3-5 zile lucrătoare. Pentru restul produselor, termenul de livrare este stabilit în momentul confirmării comenzii. În cazul modificării termenului de livrare, veți fi informat atât telefonic, cât și prin e-mail.

 

Câte persoana îmi livrează comanda?

În funcție de Opțiunea de livrare selectată în momentul plasării comenzii, livrarea se poate face:

  • De către 1 singură persoana, care nu garantează livrarea cu 2 persoane în casa a produselor de mobilier, și este recomandată doar pentru produse de mici dimensiuni
  • De către 2 persoane, care garantează livrarea produselor, până după prima ușă din casă, indiferent de etaj.
 

Pot selecta intervalul orar pentru livrare ?

In acest moment, puteti selecta 2 intervale orare de livrare:

  • Livrare in intervalul 13:00 si 17:00
  • Livrare dupa ora 16:00
 

Ce se întamplă dacă nu îmi plac produsele?

Puteți testa produsele noastre timp de 14 zile calendaristice conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014. La unele dintre produse termenul de testare este mai mare decât cele 14 zile calendaristice oferite legal, acest aspect fiind trecut in pagina de prezentare a produsului. Pentru a returna un produs trebuie să completați formularul de retur (pe care îl găsiți în coloana a 2-a din subsolul paginii în secțiunea MYSOMPRODUCT). În maxim 3 zile lucrătoare de la înregistrarea formularului de retur completat produsul va fi preluat exclusiv de către agenții SMP Courier sau Sameday Courier. Mai multe detalii referitoare la Returnarea Produselor aici.

 

Ce spun alții despre noi?

 

"Un produs foarte bun raport calitate preț. Livrare promptă. Angajatul de la magazin amabil, orientându-se către nevoile tale, fără să îți ofere produse scumpe, ca primă alegere."

‐ Ene Teodor

 

"Pot spune că până acum este cea mai bună saltea pe care am dormit ."

‐ Ema

Susținem visele tale

Comandă acum        
Mergi sus