Cele mai frecvente intrebari  

Cum pot efectua o comanda ?

Puteti adauga produsele dorite in cos si sa finalizati comanda online, sau puteti plasa comanda telefonic apeland 031 630 0830 de Luni pana Vineri in intervalul orar 09.00 - 20.00 sau Sambata in intervalul orar 09.00 - 18.00

Cum pot plati ?

In acest moment va oferim 3 metode de plata :

  • Carte de Credit - Aceasta optiune poate fi folosita doar pentru comenzile plasate online
  • Plata la livrare - Platiti produsele la momentul livrarii
  • Plata in 12 rate* - Aceasta optiune este valabila daca detii un card de credit de la un partener.
*Valabil doar pentru comenzile plasate online sau in magazinele Lumea Somnului
 

Cat costa Livrarea ?

Livrarea este 29,99 lei în toate orașele din România pentru orice comanda (Excepție București-Ilfov unde livrarea se face prin flota SomProduct si transport dedicat, costul de transport fiind 69,99 lei).

 

Ce se intampla dupa plasarea unei comenzi ?

In maxim 3 ore va vom suna pentru confirmarea comenzii si pentru a stabili detaliile de livrare.

 

Cine imi livreaza comanda ?

Livrarea este asigurata de catre FanCourier . Avem o mare incredere in serviciile profesionale oferite de catre cei de la FanCourier.

 

In cat timp se livreaza produsele ?

Dupa ce avem confirmea comenzii dumneavoastra, livrarea dureaza aproximativ 24 de ore pentru comenzile plasate in timpul saptamanii si 72 de ore pentru comenzile plasate in week-end.

 

Cate persoane imi livreaza comanda ?

Pentru a mentine costurile la un nivel cat mai agreabil, livrarea este efectuata de catre o singura persoana. Saltelele si somierele nu sunt grele, dar din cauza dimensiunilor produselor trebuie sa ajutati curierul pentru a va efectua livrarea la dumneavoastra acasa. In cazul saltelelor pe arcuri, indoirea acestora este strict INTERZISA.

 

Pot selecta intervalul orar pentru livrare ?

In acest moment, puteti selecta 2 intervale orare de livrare:

  • Livrare in intervalul 13:00 si 17:00
  • Livrare dupa ora 16:00
 

Ce se intampla daca nu imi plac produsele ?

Puteti testa produsele noastre timp de 14 zile calendaristice conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014. La unele dintre produse termenul de testare este mai mare decat cele 14 zile calendaristice oferite legal, acest aspect fiind trecut in pagina de prezentare a produsului.
Daca nu sunteti multumit de produsele primite puteti sa le returnati DOAR in ambalajul original. Pentru a returna un produs trebuie să solicitati formularul de returnare la Serviciul de Relații cu Clienții apelând numărul de telefon 031 630 0830 de Luni până Vineri în intervalul 9.00 – 20.00 sau prin e-mail la clienti[@]somproduct.ro .
Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit în formularul de returnare.

Retineti: In perioada de incercare, pastrati produsele in ambalajul original.

 

Ce spun altii despre noi ?

 

"Un produs foarte bun raport calitate pret. Livrare prompta. Angajatul de la magazin amabil, orientandu-se catre nevoile tale, fara sa iti ofere produse scumpe, ca prima alegere."

‐ Ene Teodor

 

"Pot spune ca pana acum este ce mai buna saltea pe care am dormit ."

‐ Ema

Sustinem visele tale

Comanda acum        

Voucher de 45 LEI

Valabil pentru prima comandă*

Mergi sus