Pret vechi: 569,00 lei

Special Price 429,00 lei

+ -
Livrare în 3-5 zile
Ultimele bucăți în stoc...
Beneficii

- 10% Reducerela Fete de Masa dacă le adaugi comenzii tale

- 10% Reducerela Draperii dacă le adaugi comenzii tale

Modalități de plată
Plata în 12 rate fără dobândă:
Descriere

Culoare: Stejar Sonoma / Alb

Descriere:

Masa Ksawery se integreaza perfect in livingul dumneavoastra oferindu-i o nota de eleganta.

Interiorul casei dumneavoastra va fi admirat de cei care indragesc liniile bine definite, simplitatea formelor dar si functionalitatea acestora.

Dimensiuni:

Inaltime: 76 cm

Latime: 68 cm

Lungime: 120 cm

Detalii tehnice:

Masa este realizata din MDF laminat.

Marginile sunt din ABS, pentru protectie.

Asamblare:

Produsul nu este montat. Asamblarea este rapida si usoara, putand fi executata in 20-25 minute, pe baza instructiunilor de montaj din colet.

Pretul afisat nu include montajul, scaunele si accesoriile din imaginea de prezentare a produsului.

Informații produs
Tara Brand
Polonia
Garantie
2 ani
Latime Mese
60-69 cm
Lungime Mese
120-129 cm
Inaltime Mese
76 cm
Culoare
Stejar Sonoma
Culoare Picioare
Alb
Destinatie
Living
Stil
Modern
Picioare
4 Picioare
Extensibila
Nu
Forma
Dreptunghiular
Material
MDF, Pal
Numar de Persoane
4
Asamblare
Necesita Montaj
Timp de asamblare
20-25 minute
Returnare
14 zile
Greutate
24.8 kg
Returnare

Aveti posibilitatea sa returnati produsele cumparate de pe www.somproduct.ro  in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fara a fi nevoit sa justifice decizia de returnare si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Unele dintre produse beneficiaza de un termen de returnare mai mare oferit de SomProduct, termen care se afla pe pagina de prezentare a produsului.
Pe www.somproduct.ro , costurile directe de returnare sunt fixe pentru fiecare produs din comanda si se aplica atat pentru persoanele fizice cat si cele juridice.

Returnarea produselor:

  • Seturi de mobilier (dormitor, living, baie) – 149 lei
  • Colțare și canapele – 149 lei
  • Dulapuri – 149 lei
  • Paturi – 89 lei
  • Piese de mobilier (comode, comode TV, biblioteci, mese de toaletă, rafturi, vitrine) – 79 lei
  • Saltele – 69 lei
  • Mese – 59 lei
  • Fotolii – 49 lei
  • Scaune – 39 lei
  • Alte produse – 29 lei

Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, conform Ordonantei de Urgenta Nr.34/2014.

Clientul trebuie să solicite formularul de returnare la Serviciul de Relații cu Clienții apelând numărul de telefon 0316 300 830 de Luni până Vineri în intervalul 9.00 – 20.00 sau prin e-mail la clienti@somproduct.ro

Formularul de returnare trebuie completat cel tarziu în a 14-a zi calendaristică oferita legal (sau daca termenul de incercare oferit este mai mare decat 14 zile, in ultima zi calendaristica trecuta in termenul de incercare, calculata din momentul primirii produsului. Spre exemplu, daca un produs beneficiaza de 60 zile de incercare, termenul de completare al formularului este cel tarziu a 60-a zi calendaristica din momentul primirii produsului). Formularele completate după această perioadă nu sunt valabile.

 

Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat sau sa contina urme vizibile de utilizare.

Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.

Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

Nu se pot returna produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar, conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

Daca produsul returnat este deteriorat, are pete, este murdar sau rupt si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.

13 review-uri
client
Multumit
Sunt foarte multumit de produs. Calitate destul de buna in raport cu pretul.
Masa a ajuns deteriorata in urma transportului, insa Somproduct mi-a inlocuit-o.
Recomand cu mare incredere Somproduct.
client
Masa
La prima livrare am avut surpriza sa constat ca masa a fost deteriorata pe parcursul transportului. Nu am fost foarte mirat de acest aspect deoarece curierul nici nu m-a informat in prealabil de livrarea produsului, plus ca angajata lor m-a sunat și mi-a transmis ca e urgent sa vina sa-mi lase coletul deoarece e mare și o încurca in mașina, toate astea in timp ce pe fundal se auzea cum le manipula “cu grija” trântindu-le. A urmat una dintre cele mai plăcute experiențe pe parte de customer service din România pe care am putut-o trai vreodată. Cei de la Somproduct și-au asumat in totalitate vina cu scuzele de rigoare și mi-au trimis o noua masa, de data aceasta cu verificare la livrare. Bineînțeles ca și de data aceasta fantasticul lor transportator(fan courier) nu m-a informat in prealabil de livrare ba chiar doamna angajata ma certa la telefon și îmi explica faptul ca eu locuiesc la alta adresa și sa ma grăbesc sa ajung acolo ca dansa “are treaba”. Recomand cu încredere Somproduct, de asemenea le recomand sa își schimbe transportatorul deoarece nu e capabil de o colaborare cu o astfel de companie.
client
Masa sparta
Masa a ajuns spartă, sper sa se rezolve acesta problema cat mai repede
Larisa Piroi team member miercuri, 31 iulie 2019
Buna ziua,

Ne pare rau sa aflam ca produsul achizitionat a ajuns deteriorat.
Produsele pe care le comercializam sunt noi si ne dorim ca si clientii nostri sa le receptioneze corespunzator, insa datorita livrarii prin intermediul firmei de curierat pot aparea deteriorari in urma manipularii. Facem tot posibilul ca astfel de situatii sa fie evitate si tocmai de aceea oferim gratuit optiunea "Deschidere colet la livrare" pentru produsele fragile, astfel incat clientul nostru sa verifice integritatea produsului in prezenta curierului.
Problema intampinata a fost deja semnalata catre furnizorul extern si vom incerca sa o solutionam in cel mai eficient mod posibil.

Va multumim pentru intelegerea si colaborare!
O zi frumoasa!
client
Masa bucatarie
Recomand , preț și calitate , exact ca in poza ! Masa e perfecta pentru o Bucătărie modernă , intra 4 scaune lejer ! Mulțumesc !
client
Masa
Exact ca in poza masa , recomand !
Mergi sus