Cele mai frecvente întrebări

Cum pot efectua o comandă ?

Puteți adăuga produsele dorite în coș și să finalizați comanda online.

Cum pot plăti?

În acest moment puteți efectua plata prin următoarele metode:

  • Carte de debit/credit - Această opțiune poate fi folosită doar pentru comenzile plasate online
  • Plata la livrare - Plătiți produsele în momentul livrării
  • Plata în rate cu card de credit de la un partener - Cere informații în Call Center sau în magazine

*Valabil doar pentru comenzile plasate online sau în magazinele SomProduct

Cât costă livrarea?

Ridicarea produselor este GRATUITĂ pentru articolele care, indiferent de valoare, se vor ridica de către Cumpărător direct din depozitul SomProduct Cluj.

Livrarea Standard prin curier, cu 1 persoană, este 24.99 RON pentru produsele care au o greutate mai mică de 10 kg și 39 RON pentru produsele cu o greutate între 10 și 30 kg.

Livrarea Premium prin curier, cu 2 persoane, este disponibilă doar pentru produse voluminoase cu o greutate mai mare de 30 kg și începe de la 129 RON. Aceste produse se vor transporta și vor fi manipulate până după prima ușa din casă.

Costul exact de transport se calculează automat la plasarea comenzii în funcție de greutatea totală a produselor din comandă și a opțiunii de livrare selectate.

Ce se întâmplă după plasarea unei comenzi?

După plasarea comenzii, vei primi un e-mail de confirmare. Pentru a stabili detalii suplimentare legate de confirmare și livrare poți lua legătura cu un operator Call Center.

Cine îmi livrează comanda?

Livrarea bunurilor către Cumpărător se va efectua prin intermediul SMP Courier, Strongo, Urgent Cargus sau Sameday, iar statusul comenzii poate fi urmărit din contul de utilizator SomProduct.

În cât timp se livrează comanda?

Pentru comenzile plasate în timpul săptămânii sau în weekend, pentru produsele regăsite în stoc și după confirmarea comenzii, livrarea durează aproximativ 3-5 zile lucrătoare. Pentru restul produselor, termenul de livrare este stabilit în momentul confirmării comenzii. În cazul modificării termenului de livrare, veți fi informat atât telefonic, cât și prin e-mail.

Câte persoane îmi livrează comanda?

În funcție de Opțiunea de livrare selectată în momentul plasării comenzii, livrarea se poate face:

  • De către 1 singură persoana, care nu garantează livrarea cu 2 persoane în casa a produselor de mobilier, și este recomandată doar pentru produse de mici dimensiuni
  • De către 2 persoane, care garantează livrarea produselor, până după prima ușă din casă, indiferent de etaj.

Pot selecta intervalul orar pentru livrare ?

În acest moment, puteți selecta 2 intervale orare de livrare:

  • Livrare în intervalul 13:00 și 17:00
  • Livrare după ora 16:00

Ce se întamplă dacă nu îmi plac produsele?

Puteți testa produsele noastre timp de 14 zile calendaristice conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014. La unele dintre produse termenul de testare este mai mare decât cele 14 zile calendaristice oferite legal, acest aspect fiind trecut in pagina de prezentare a produsului. Pentru a returna un produs trebuie să completați formularul de retur (pe care îl găsiți în coloana a 2-a din subsolul paginii în secțiunea MYSOMPRODUCT). În maxim 3 zile lucrătoare de la înregistrarea formularului de retur completat produsul va fi preluat exclusiv de către agenții SMP Courier sau Sameday Courier. Mai multe detalii referitoare la Returnarea Produselor

aici.

Ce spun alții despre noi?

"Un produs foarte bun raport calitate preț. Livrare promptă. Angajatul de la magazin amabil, orientându-se către nevoile tale, fără să îți ofere produse scumpe, ca primă alegere."

‐ Ene Teodor

"Pot spune că până acum este cea mai bună saltea pe care am dormit ."

‐ Ema

Susținem visele tale

Comandă acum